anabooh

and it goes on and on and on..

Kategori: Allmänt


Ibland undrar man ju om man jobbar i butik eller om man jobbar på en cirkus där alla djur har rymt o löper amok i tältet. Idag var en sådan dag. Shiiittt vilket kaooos!

Till råga på allt var jag ju så jävla nöjd imorse att mina skinny jeans satt som en smäck på mig så jag skulle tvunget ha dom på mig, kan säga att jag har tagit det här med "vill man vara fin får man lida pin" till en helt ny nivå.
Mina höftben ser inte ut som dom ska om jag säger så. Känns som brännmärken. Jaja.
Blev iaf över en timmes kondition på crossen och löpbandet idag. Sara segast i stan kom och bokstavligt talat hängde på bandet när jag körde sista kvarten. Sen tog jag en kopp kaffe o placerade mej på golvet på gymmet och tittade på när hon körde. Såg bra ut!

Imorgon är vi lediga. Blir gymmet och sen ska vi ta oss in till stan. Jag lär köpa en ny eyeliner och lite smått och gott. Sen tänkte vi dra till med en fredagsmyskväll. Jobb på lördag.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Boyce Avenue. Suuupersköna låtar.

Natti!




Le o se glad ut bara


me and my booh

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: