anabooh

bolengee

Kategori: Allmänt

Yesterday worked out pretty good..despite the bomb that dropped among us...vi blev alla chockade o några grät..tråkigt..men det gäller o försöka se det positiva i allt. Stängs en dörr, öppnas en ny! Vi kör!

Jobbade på som sjutton igår och fick mkt positivt. Är så glad, ska få gå över mer på konf nu! Whoop whoop! Känner att jag utvecklats mkt på sista tiden och det måste man!

Igår blev det näästan en mil på bandet, 9,1km intervaller på en timme. Snart ska jag klara milen under en timma. Ska iväg nu o köra lite, satte ju igång o käka nudlar typ halv ett inatt. Jag får helt snedvridna tider, kommer hem runt kl tio på kvällarna och då har jag inte ätit kvällsmat. Sen igår körde jag igång och tvätta o städa på kvällen för jag hade så mkt energi. Så kan jag äta i flera timmar. Ja ja, än kommer jag i kläderna!

Imååån ska jag åka till borlänge, kan säga att jag hade ångest för att åka hem, känner inget sug, men det ska bli riktigt kul o träffa familjen, släkten o vännerna. Jobbigt bara att det jämt blir så stressigt. Men men! Ska bli mys!

Ha en braa dag finisar!




http://www.youtube.com/watch?v=51vB15OgHrw


Resuscitate me







Kommentarer


Kommentera inlägget här: