anabooh

'Cause when I leave for the night, I ain't comin' back..

Kategori: Allmänt


On the rooad again..Sthlm-Blge. Blge-Sthlm.

Hann iaf va i B-town lite mer än ett dygn. Har inte gjort så mkt mer än tränat och pussat på Agnes.
Hängde nån timme på Lindex city igår och skvallrade mest med Madde. Du är skönast i stan och hoppas verkligen du o Marit kommer ner snart.

Hämtade upp mamsen, handlade och sen fick jag magknipet from hell. Hade helt missat o äta på hela dagen så försökte få nåt i min uppsvällda mage, fosterställning och sen gick jag o mamma och Bobbsan ut o gick en sväng.

Fick mms från Linda och kände att jag skiter i värken, jag måste snuffla bäbis.

Blev en svängom till finaste tjejerna.


Jag älskar dig

Nog för att jag skrattar till 95% av min vakna tid men jag är extremt blödig. Det räcker med att den där lilla skruttan ligger och jollrar och skrattar i sin säng.
Jag står bredvid och tittar på och grinar som jag vet inte vad.
Så mycket känslor, sån obeskrivlig lycka och kärlek man kan känna för ett sånt litet knytte.

Linda och Martin, ni har världens finaste tjej och hon kunde inte ha bättre föräldrar!

Imorse ringde kl före åtta och runt nio samlades jag, Alina, Kispen och Henke o körde ett pass på gymmet.
Min kära vän och pt såg besviken ut att jag fick gå på babystången som jag sa, orkade fan inte ens lyfta dom andra. Filmjölksarmar. Nu jävlar ska det tränas! Vågen har knallat upp lite men nu ska den neer!!

Vid elva var jag i skräddis och sen har jag myst runt med Linda och Agnes hela dan druckit te, pussat på A, varit ute o gått, pussat mer på A och druckit mer te.
Tacos med la famiglia ikväll och nu är jag på tåget igen.

Sämsta täckningen har jag också. Slänger in mer bilder sen.

 Imån kör vi jobb 7.00 till 19.15.
Fredagen slutar jag fem och sen har jag äntligen en ledig helg efter två veckors helgjobb.

Vin? Solli?

Givetvis



Kommentarer


Kommentera inlägget här: