anabooh

assåååå

Kategori: Allmänt


Vart börjar man..förra tisdagen...gick upp kl sex och tränade, jobbade elva timmar sen hem o byta om och vidare till Sara och Alina..T och hans vänner kom förbi och det pimplades vin och mojitos och gud vet allt. Med tanke på varför S kom upp med suptisdagen som hon kallade det, är det lite komiskt hur kvällen slutade..jajaja..
Saras ord om tisdagen:
http://edgeofme.blogg.se/



Mina jungfruar <3



onsdagen blev mys för då kom min fina mami hit och vi pysslade lite i lgh och åkte till kista o shoppade. Sen hade vi skräpätarkväll och mys.

I fredags kom Sara hit på ett glas vin och samtidigt lånade ett lakan..inge konstigt alls. Migge kom och bytte av henne när hon skulle iväg och möta P. Så vi drack lite vin och Migge körde på mintuu och morgan. Sen blev det soap!
Det här med att världen är liten bekräftades även då, då jag springer in i samma person som jag för exakt en vecka sen springer in i på klin i borlänge..och att vi båda är bosatta i sthlm och från dalarna egentligen. Lite komiskt.


Best friends! <3


Lördagen tillbringade jag först på jobbet sen gick jag hem o hoppade ur kläderna in i duschen o spenderade hela kvällen i min rosa morronrock i sängen och käkade choklad o kollade på film, egentid med mej sj och det va skönt! Man umgås ju med människor 24/7 annars i princip så ibland är det faktiskt riktigt skönt o vara själv tycker jag.
Söndag, jobb, träning, choklad o deg igen..

Igår skulle jag varit ledig men det va kris på jobbet med två sjuka så det blev en heldag igen, riktigt kul, jag gjorde konf. key aren och hängde om lite. Superkul, dan flöt på, Martina kom och ville ha med mej på danspasset men jag o Alina körde lite styrka o kondition ist. Dock vart det mest flum o skratt så vi bestämde oss för att ha ett måndagsmöte med tisdagsklubben, alla medlemmar va på och dök upp vid nio, två glas vin och två filmer. Riktigt trevligt! 

Nu är jag sjukt trött och kan inte somna om..

Men det va riktigt bra jobbat igår måste jag säga! ;)


Alina har fattat vad som är livets goda.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: