anabooh

Kan dee

Kategori: Allmänt

Vaknade som vanligt kl sex, jag är som en klocka. Sovit iaf lite mer än fyra h inatt.
Sitter och ska beställa från Kan dee men kan fan inte bestämma mig för vilket motiv!

Vilket är snyggast??!!!!


Lite av min favorit, ville ha den med brainwashed men var slut..


Eller någon av dessa, är ju det man sett mest av..



Den här blir det iaf!



En kopp kaffe, lite frukt o keso är i magen,
nu jävlar ska det tränas.

Fick ångest när jag vägde mig och ja jag VET att man inte ska väga sig så mkt. It's all in my head.
Men jag står för att jag är viktfixerad, så är det bara. Men får skylla mig själv lite för jag släpper ju på det på helger eftersom jag inte vill sitta hemma sj nykter och träna ihjäl mig o äta soppa. Men tänker att jag får shakea asset ute ist.

Anna Dubbelmoralen Hansson
that's me!


Megan Fox and her taajt body

Ja låt mig drömma!

Notera hennes Marilyn tatuering, en sån ska jag göra!
Ni som känner mig o vart hemma hos mig vet ju att det är Marilyn överallt. Helt besatt och fascinerad av henne sen flera år. Skrev ju över hundra sidor som projektarbete i skolan om henne. Så känns som det skulle vara klockrent o ha henne på mig. Plus att jag tycker hon är den vackraste nånsin.





Idag jobbar jag tolv till fem sen ska jag hooka med Märtan!
Vi ska hem te mej o käka, el ja jag får väl ta en shake och sen blire iväg till Anna på söder och dricka vin och ut på stän!

Ledig helg. I love it! 


Martina o jag <3


Nu ska jag peppa igång mig sj o dra te gymmet!
http://www.youtube.com/watch?v=QLza65kRaqg



Idag blir det Chinos 199:- LINDEX!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hahah är det du som har min sjal, va skönt, trodde jag tappat den :D Och lätt översta tischan! ;) Ha en härlig helg nu bruden!

    2011-03-25 | 10:04:59
    Bloggadress: http://edgeofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: