anabooh

I'm doin' nothing, 'cause then at least I'm doin' nothing wrong..

Kategori: Allmänt

1,5h sömn, snart blire en löptur i zolnat sen ska jag tuffa mot Booooläängäää!
Tog ut lite semester idag, har ju fyra veckors betald semester kvar som jag skulle plockat innan april, nu blev det inte så. Jeje..


the tee

Sjukt dåligt med uppdateringar här, så nu kommer en, ser ju ändå att ni är lite nyfikna o kikar in o tittar om nåt har hänt!
Onsdagen förra veckan var jag totalt slutkörd o fick gå hem tidigare från jobbet.. sönderstressad.se och helt slut..dock övertalade jag chefen om att komma in tidigare dan efter så jag fick jobba ikapp, det är så sjukt att vissa kan va hemma o vara "sjuka" från jobbet utan problem, jag får verkligen dåligt samvete även fast jag är sjuk och mår dåligt på riktigt. Fast jag är ju ändå glad att det är på det viset.

 Efter torsdagens stängning var det bara hem och slänga i lite färg i håret sen kom Martina, Natta och Sara över och vi körde igång med vin, vi firade att vi var lediga, efter åtta dars jobb och att Sara fått ett nytt jobb! Duktiga du!
Det blev såpan såklart, riktigt kul!


jag, nattis o sara <3

Fredagen fick jag lite lunchbesök, dock utan lunch, sen begav jag mej för flottdag hos Sara, vi tittade på gamla halvåtta avsnitt o skrattade så vi nästan kissade på oss. Efter en halv liter glass, en påse godis en dipp o en chipspåse hade jag ont i magen och såg ut som jag skulle föda vilken sek som helst. Då kom vi på den briljanta ideen att gå o träna så tio på fredagkvällen var vi på väg till gymmet. De värsta 30min i mitt liv.
Lördagen bestod av jobb och jag lyckades övertala Sara om att vi skulle skippa o gå ut o ta en öl. Dock var det så fint väder på dagen så jag blev lite småsugen ändå. Migge va på men efter en halvtimme ringde han igen och frågade om vi inte skulle köra på en riktig utekväll ist..jag o Sara tittade på varann och började redan fundera på vad vi skulle ha på oss. Vi är inte lättövertalade, vi är optimistiska.

Onekligen.


jag o frugan <3

Vi körde Pure, första gången jag var där o det var helt ok, dock lite väl mkt smått tycker jag. Sara måste tyckt det var ännu mer smått eftersom hon upplyser 26åringar att dom ser ut som 19.

Va ska man göööööööra liksom!


nailpolishtime

Årets första löptur runt pampas tog jag på söndagen efter jobbet, faaaan va bra det gick, löjligt nöjd var jag!




skön är den, får lov o köra youtube eftersom spotify har fuckat ur..

http://www.youtube.com/watch?v=nqPK8AYnFCM&feature=related


Aaa men vi hörs då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: