anabooh

all it takes..

Kategori: Allmänt

igår blev jag o pappsen matförgiftade. No fun at all!
Fick åka bil med Martin rallykungen himself och landade i el stockholmo runt tiotiden.

Idag har jag mått illa hela dan..hängt om en del på konf, så kul! Nu ska jag försöka susselisussa så jag kommer upp imån bitti, ska börja halv nio ist för två, o träningen är tänkt att klaras av före jobbet. Direkt efter blir det nämligen hem o change outfit o sen bege mej till Sara o Alina för lite tisdagsvin.

De var i behov av det och nu var det way to längesen vi sågs. Så blir mys!



Vickan o Annorna på hattfest!


Lilla älskade A! Finaste som finns! <3


Anabanana


Bengan o Danne på hattfest


Elin som var ett av födelesdagsbarnen :)


Blge levererade måste jag säga. Det blir alltid hardcore när vi kör.

Kul vare!!


Måste även slå ett slag för det här med ärlighet..

What goes around comes around!


Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: