anabooh

barfota fötter genom hela stan

Kategori: Allmänt


"Får ingen luft, blir knuffad runt.
Jag dansar men jag känner ingenting alls.
Allt går för fort, dom andra drog.
Andas, andas men det är för varmt."



Allting snurrar runt!

Jag älskar Veronica Maggio.


Nu är en vecka av semestern bokad, Halmstad v. 31! Whooooooppp!!! Fy tusan vad kul det ska bli. Blir jag o frugan. Sen kanske Anna, Mia, Sush o Anna I ansluter. Haha kommer bli trångt men mysigt.
Mia på onsdagen och Sush o co antagligen bara över helgen.

Igår fick jag panik och ville åka till Gotland istället för Ösd. Men vi får se, Yran vore ju skitkul o gå på. Plus att vi saknar vår tredje Booh. Världens bästa Maria! <3


Ska klä på mig nu, i helgen chockade jag mina kollegor o vänner med att köpa mej en gräddvit vintageklänning med volanger! Jävligt söt. Jag är inte söt. Men den har jag bott i hela helgen. Idag ska jag flaxa runt i den på jobbet känner jag lite lätt.

Nedräkningen har börjat. Ge mig lördag kl 16.01 NU!




Ska ladda för jobb nu sen blire träning, blev en hel timmes löpning igår, bra! Dock har jag lagt på mig tre kg INNAN semestern. Lite ångest på den..

Jajajajaaa!
 

"Ingen kan vara perfekt, det kan jag förstå, men herregud jag kan få bättre än så!"


Veronica Maggio – Nöjd? - Radio Version


Kommentarer


Kommentera inlägget här: