anabooh

what to do..

Kategori: Allmänt

idag har det varit en sån där funderar dag..vad ska jag bli när jag blir stor??!

Egentligen har jag så mycket möjligheter, jag kan ju göra vad jag vill!
Men jag är ju bland dem veligaste som finns så jag kan ju inte bestämma mig ens åt vilket håll jag vill gå.
Eller jag vill en sak. RESA! Nu nu nu!

Skulle kunna säga upp mig från jobbet, säga upp lgh och ta en one way ticket imorgon dag. Men nu är det ju så att det är väldigt bra att han en plan B i bagaget. Plus att det vore trevligt med sällskap av någon som är lika spontan o sprallig som jag. Ta dagen som den kommer. Jag är nyblivna 24år. Jag blir inte yngre. Fan det är svårt det här.

Men men jag säger som jag brukar, det löser sig!


Har kontakt med mina goa släktingar från USA nu på fejjan, å de vill så gärna jag ska komma o hälsa på i år så det ska jag verkligen göra nu! Är ju snart fyra år sen jag var där sist!

Är det nån som är sugen att haka på så let me know. Boende i Boston, New York, Californien och bla Hawaii finns.

Idag har jag jobbat en sväng och blev även en timmes kondition idag med, även lite löp, skönt o jättesvettigt!
Träffade Kispi idag, så imån ska vi köra hårt!

Pics från USA 2007

New York baby! <3


Statue of Liberty


Sån gunga vill jag ha.

 <3 USA 2007 <3

Best ever


Kommentarer


Kommentera inlägget här: