anabooh

Vi ska faktiskt ut idag mitt lilla fejs o jag

Kategori: Allmänt

Igår blev en långdag på jobbet, 8 till nästan halv åtta..men hellre såna dar än jobba tre timmar. Idag är jag dock ledig och imorgon med. Ska snart iväg till gymmet, missade o träna med Kispi igår eftersom jag fick lov att jobba över men körde iaf en timmes intervaller igår med. En timme varje dag i tre dar har jag kört och ska köra en timme idag med har jag tänkt men nu börjar jag känna mig trött i benen.
 Men är så skönt och andrenalinet man får! Jag längtar så jag håller på å smäller av tills det blir så varmt så man bara kan sticka ut i små shorts o en sport top o springa runt pampas marina med hög musik i öronen.
Det är lycka!
När det var som varmast i somras hade jag bikini under och passade på att ta ett dopp innan jag sprang dom sista tre minuterna hem. Jag älskar att bo här fast jag skulle vilja ha en större lgh.

Igår fick jag höra att min plattång är borta, nån jävla brud som snott den antagligen.
Hoppas du bränner av dig håret beatch!

Så nu ska jag ner till gymmet, sen zolnat o tjacka en ny sen möta Em, Migge o Anna på mysfika inne i stan!

<3

Ska till Face Stockholm o shoppa upp mig på lite nytt smink för mitt presentkort jag fick i julklapp

något jag starkt rekommenderar är



Deras Art liner. Bästa kajal som finns, jag målar ju alltid innanför fransraden och det fastnar direkt, plus att jag målar en linje på ovansidan ögonlocket och det färgar inte av sig som andra mjuka kohlpennor kan göra annars. Kostar ca 180:-


Deras Loose powder. Fick min första av mamma när jag tog studenten sen dess använder jag inget annat puder. Mattar ner utan att täppa till. Bäst!
Kostar ca 180:-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: