anabooh

memories..

Kategori: Allmänt

hittade just en gammal dagbok jag skrivit i för ca två år sen..när jag var yngre skrev jag väldigt mkt, det är lite terapi att skriva av sig, vad det än är så känns det så skönt o få ur sig det. Sen är det så tacksamt senare i livet att ha kvar dessa anteckningar, där man kan backa tiden o minnas, många detaljer man annars skulle glömt.

Den jag hittade nyss innehöll mkt känslor...blandade känslor, det var kärlek, hat, besvikelse, ångest och sen kärlek igen. En omtumlande tid i mitt liv..

Det sista inlägget var dock när jag gjorde slut med T. Sen hade jag inte skrivit något mer.
Synd det, det har hänt så mycket det senaste året, så mycket roliga saker jag upplevt med mina fina vänner.
Så jag bestämde mig nu att jag ska försöka skriva av mig lite mer kontinuerligt, var iofs lite tanken med bloggen att jag skulle ha den som en liten dagbok så jag kunde gå tillbaks och komma ihåg vad jag gjort för något.

Men kan ju inte skriva ner ALLTING här inte, är ju rätt oseriös med mina inlägg.
Som kanske märks..  


Imån börjar nya livet. På riktigt, massa träning och inget socker.

Nattinatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här: