anabooh

Put your hands in the air

Kategori: Allmänt

Borlänges uteliv på fredagar är jag inget jag rekommenderar..

Nu blire en dusch, på med fejset och iväg o gosa med Agnes o mamma Linda <3

Halv fem kommer min Evelajn och hämtar mej så blire hem till henne o Jockepocke o fixa sig till husgunget, ska bli riktigt skoj!



Me and my star



Träffade Johan på s1an



Blev en sen kvällspromenad hem från stan igår kväll o en timmes babbel med C, lovar att lämna statusrapport ang ikv. Suger det vet du vad du lovat


Det som gjorde mig gladast när jag kom hem till borlänge var att min älskade vovve är mkt piggare! Vi var rädda att vi skulle få lov att ta bort honom för han varit så dålig men nu har han fått meducin så nu är han som en liten sprallig valpis igen! <3



Mannen i mitt liv

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: