anabooh

sweet charade

Kategori: Allmänt

Lär hoppa träningen idag med, benen värker så jag vet inte vart jag ska ta vägen, dock ännu värre igår. I förrgår körde jag 1.3mil på bandet, så nöjd är jag! Har blivit tio pass på gymmet på nio sammanhängande dar! Så några dars vila kanske ligger på sin plats, dock får jag så dåligt samvete men ska försöka lägga det åt sidan. Man måste ju vila också om man ska få resultat, vågen visade två kg mindre imorse men magen pekade inåt och va helt tom. Nu har den fått i sej frukt, en herbalifeshake med flingor och örtdryck!

Igår tog jag en taxi och mötte upp Simon och hans jobbarkompis som va i stan pga jobbkurs. Så vi hamnade på Engelen i gamla stan och drack vin och lyssnade på blgebandet Farbror fläsk. Riktigt trevligt!





Haha :)


Nu ska jag duscha, packa det sista och bege mig till jobbet, kvart i åtta ska jag o Sara tuffa hem till Blge!

Najs!

Ses vi på S1 ikv ällää??! 




En av Goo goo dolls bästa:

Goo Goo Dolls – Hate This Place


<3



"Hold on, dream away"





Kommentarer


Kommentera inlägget här: