anabooh

work it work it

Kategori: Allmänt

Love the way you make that body bounce!

Å nu vill jag att det ska bli fredag kl tio över tio på kvällen, då har jag precis anlänt till B-town så ska jag o Stjernis ut o ta ett glas vin på S1 och skvallra o catch up samt värma upp inför lördagen! Då blire husgung med mina brudar som jag längtat så efter! Det kommer bli fätt!!

Har inte vart ut i Blge sen typ september, var ju ut på juldan men då var jag ju nykter och körde bil så det räknas inte riktigt.



Evelajn and me in London


Stjernan o Eve <3

Lääängtar efter er!



Puss!


Nu blire jobb och sen träning!

Hejsvejs

Kommentarer

  • tiny säger:

    Allt kommer från stadium, är galet nöjd med nike linnet faktiskt!!

    Mja men det är så drygt att fixa med lugg också, jobbigt på morgonen när allt ska gå fort!

    2011-01-26 | 23:52:33
    Bloggadress: http://tinyprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här: