anabooh

Ego girl

Kategori: Allmänt

pms pms pms.

hata hata hata.

Du försvinner mer och mer

..det är lite det som är meningen..


"Gud vad glad jag blir av dig!"
sa en vän till mej idag, tack fina fina du. Precis vad jag behövde höra.


Börjat läsa Ego Girl av Carolina Gynning.
Jag sträääckläser den.
Det är nästan otäckt, vissa sidor skulle kunna vara skrivna av mej själv, ord för ord...
Jag älskar att hon är så otroligt ärlig och självutlämnande.
Inget knussel liksom, hon skriver rätt ut om sitt matmissbruk, droger, sex, familjetrassel ja allt!

Hon bryr sig inte ett dugg om vad andra tycker och tänker om henne.
Så tänker jag med, jag menar varför ska man gå runt och fundera kring vad andra tycker om en. Det viktiga är att man själv tycker om sig själv, att man kan stå för den man är och man ska göra det man själv vill göra, så länge det inte skadar någon annan såklart.
Man kan inte tycka om alla.
Så enkelt är det ju.




Snyggast i Svergie är hon också!


Jag har cola abstinens. Aspartam, det är sjukt gott de!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: