anabooh

seriöst..?!

Kategori: Allmänt

Nu har jag precis bokat tåg. Åtta min över åtta landar jag i booläängäää.
Längtar faktiskt! Ska bli så myyys o få träffa Linda och Agnes och Martin! Fina familjen!!
Sen min egen familj också såklart!


<3

Sitter o pratar med Anna (J) nu om allt möjligt och utbildning kom upp. Jag börjar bli mer och mer sugen på att studera faktiskt, problemet är ju VAD. Ena dagen drar jag åt ett håll och andra dan åt ett helt annat.

Ska kolla upp om jag kan läsa någon psykologikurs tänkte jag, det tro jag är sjukt intressant.
Många kanske tänker vaa kan hon vara seriös.
Jag vet precis vem jag är och är själväker med bra självkänsla, men jag driver sjukt mkt med mig själv heeela tiden. Det är oseriösa inlägg fjantiga bilder det vet jag väl! Fattar man inte ironin så nej nej. Då får väl folk tro att man är en blåst bimbo.

Blir lite matt även på när man får nån kommentar kanske från nån i borlänge jaahaa o du hänger på stureplan?
Jaa när vi väl går ut, så går vi oftast ut där eftersom det alltid är mkt folk, ställena stänger sent där, när man väl går ut så vill man ju vara ute ett tag liksom.
Man går ut med sina kompisar för att dansa och ha roligt. Sen självklart finns det kotlettfrillorna som "steker" runt med pappas plastkort och raggar brudar via champagnebord. Det syns ganska tydligt vilka som gör det och vilka tjejer som är ute efter gratis är gott.
Men man bestämmer ju själv hur man vill ha det och bete sig. Personligen brukar jag tacka nej om någon vill bjuda, dels för att jag känner att jag vill inte vara "skyldig" den här personen nånting, antagligen är han ute efter nånting, för det andra kan man ju faktiskt bli ilurad nånting och för det tredje har jag råd att betala mina egna drinkar.

Nu ska jag klä på mig och bege mig mot centralen!

Idag vill jag äta kebabpizza från casanova på hagalund. Fyyy va gooottt!

Kommentarer

  • tiny säger:

    äh kör ditt race :) elaka töntiga kommentarer kommer oftast ur avundsjuka så skit i dom :)

    2011-01-16 | 14:54:26
    Bloggadress: http://tinyprincess.blogg.se/
  • Anna säger:

    Haha ja precis så är det! :)

    Låt dom stackars bittra människorna gnälla! Vi har viktigare saker för oss, LEVA LIVET! :)

    2011-01-25 | 09:09:03
    Bloggadress: http://anabooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: