anabooh

Separationsångest?!!

Kategori: Allmänt

En timmes pw, lite fuskning på gymmet med liite ben och mer mage. Sen blev det solarieöarna, det kan nog vara det skönaste som finns nu när det är så otäckt väder ute. Blött och plaskigt uuuuscch!!

Somnade till och ville inte gå därifrån. Fika i stan med min Sara. Myyspyys. Blev en chaite och en liten biscott el vad dom kallade det.


En av mina bästa ringde nyss och berättade en hemlis. Ååå jag är glad för din skull men ledsen för min egen om man säger..men vem vet vad som händer?!  

Ja 2011 kommer bli ett bra år och ett år av förändringar har jag hela tiden känt på mig.
Det börjar kanske snarare än jag väntat..

Man vet aldrig vad som händer och komma skall, visst är det spännande att leva??!!!



DJ Ana

ska jag bli när jag blir stor.


Snart får jag krama mina älskade föräldrar igen.
Jag saknar er jäättemycket!!!

<3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    2011-01-13 | 10:13:09

Kommentera inlägget här: