anabooh

Nytt år nya möjligheter

Kategori: Allmänt

Gott nytt år på er!

Jaa nu är det helt plötsligt 2011! Helt sjukt vad tiden går fort.
Nyår var topnotch kan man säga, började dock dåligt eftersom jag hade feber och mådde skit, min ställis skickade hem mig före kl tre för jag såg helt förstörd ut. Hem till Sara o Alina o låg på soffan o åt godis och drack kaffe.

Sen blev det drink, Sara o Anna anlände och vi körde igång med trerätters och vin.
Drog iväg på fest med Sanna, Bella och Linda. Där var det fri bar och helt galet.
Ligger back plattång, kavaj mm eftersom när vi drog hem vid sextiden låg det grejjer överallt och vi låg back en Anna och Sanna också som sov över.

Men men det är ju bara nyår en gång om året. Tack o lov!

Igår slog jag rekord i att äta och skratta. Gick hem till Sara o co vid elva på morgonen efter 1,5h sömn i pyamasbrallor och satt mig på golvet o åt glass.

Jag säger bara en sak : hA hA!! ;)

Bilder lånade från Sannas blogg.










Idag tänkte jag träna sönder mig med tanke på alla 20 000kcal jag satte i mig igår men är vansinnigt snorig så det får bli en långpromenad nu. Ska dra med mig Sara också.

Fett skönt att börja tre på tisdag!

Tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: