anabooh

du har inte en aning..

Kategori: Allmänt



Igår var en riktigt sköön dag! Började med 45min intervaller, mötte upp Emelie i solna sen drog vi in till stan i snökaoset och fikade med Migge och Anna.
Myyspys

Tog en macka o en kaffe sen kom jag på att jag måste köpa smink så vi fick lov att rusa iväg till Lindex sergel, eloge till dej som hjälpte mig i typ tjugo min :) Kollegor emellan, kul att få vara den krävande kunden ibland :P Blev en hel del nytt.
Men jag ville fika igen eftersom jag inte hann äta paj och vaniljsås, så vi tog ett nytt cafe o satt oss där i några timmar också. Så jag fikade mej mest igenom dagen. Åkte hem runt sju och sen fick jag besök, så det blev lite film. Mkt trevlig dag och kväll!



best friends <3



Migge

Anna


Inatt har jag sovit sjukt dåligt, hostat och haft mig, hunnit med tre frukostar redan så galet hungrig. Snart får det bli gymmet. Satsar på en vit helg, ska bli skönt!

Hoppas ni har en trevlig helg!



Har nu avbokat mina feb. planer..känns skitbra! Det gick lite väl fort. Får se i höst hur jag känner..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: