anabooh

Disciplin..

Kategori: Allmänt

Jag måste säga att jag är fan nöjd med min självdisciplin hittills detta år..Har klarat mig utan en endaste godisbit över en HEL vecka och tränat åtta av nio dagar. Minus ett kg..four more to go..

Säger som Sandra, VVV, VågaVägraVassen i sommar!



Tackade även nej till några av mina pinglor idag som skulle ut o dricka vin och ösa lite idag.
Det kommer antagligen bli tvådagars denna helg så jag känner att det får räcka och bli över.
Nu när träningen går åt rätt håll så vill jag inte dricka alkohol för man förstör ju så mkt. Men men. Vi tar nya tag på måndagen. Eller tisdagen, på måndag ska jag ju nämligen träffa världens sötaste bebis. Agnes!! <3
Längtar!!


NU vill jag att något ska hända!!!

Jag vill sparka bakut..göra nåt sjukt!







Valborg i Uppsala, det va sjukt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: