anabooh

Aj som fan!!

Kategori: Allmänt

Haha kommer du ihåg den Vickan??! :)

Idag vet jag inte hur jag ska ta mej till jobbet, jag har nog aldrig haft sån här träningsvärk nån gång i mitt liv.
Andreas körde skiten ur mej och Niki igår, vi började med axlar och armar, sen körde vi lite crossfit, hundra armhävningar och hundra marklyft. Jag trodde aldrig jag skulle klara det men det gjorde jag, Kispi blev riktigt imponerad av mig sa han så det va kul, det blev jag med spec med tanke på att vi var ut och drack en del vin på fredagen. Inte bästa uppladdningen men det funkade. Egentligen ska man köra 100chins och 100dips också men både jag o Niki hade redan träningsvärk i armarna så det får vi ta nästa gång.

Nu ska jag jobba några h sen gå till gymmet och hämta min väska samt köra iaf en halvtimme på bandet, gått upp två kg men jag hoppas det är pga den veckan nu.

Igår träffade jag Anna, Elin och Sara efter träningen och fikade inne i stan myysigt, sen gick jag o Sara loss och köpte allt onyttigt vi kunde hitta och avslutade på pizzerian, jag tror inte jag ätit så mkt nån gång och mådde riktigt dåligt och fick tryck på mina organ. Sjukt vad jag äter mkt.


Jag längtar till helgen för då är jag långledig och ska tillbringa all tid i Blge med min familj, släkt och Linda och Agnes! <3


Sanna, jag och Sara på såpan i fredags

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: