anabooh

If I share my stories, would u share a dollar with me?!

Kategori: Allmänt

När jag väl gillar en låt, då kör jag den oavbrutet på repeat.
Fick upp ögonen för denna goding i helgen, kom sen på vart jag hört den. På skivan som vi spelar på jobbet.
Sara och Alina älskade den i lördags, i söndags inte..

Aloe Blacc – I Need A Dollar

Anna du tänker för mkt! Jaa där hör ni! :) Ja ibland gör jag det...dock har jag lösningen, körde 45min crosstrainer idag o sen en dryg kvart på bandet me 9graders lutning, svettigt som fan vill jag lova, men under den timmen så funderade jag ingenting, jag bara befann mej i ett lyckorus. Det är helt sjuukt vad bra man mår av det! Jag förstår mej verkligen inte på människor som inte tränar. Finns ju inget som man kan må bättre av! :)


Idag har jag ätit naturgodis efter lunch och sen köpte jag även det nu på kvällen för jag blev så sugen på nåt gott...så jaa jag måste träna för att kläderna ska passa. Men man lär väl unna sig å...det är jag bra på!

Den här veckan har handlat väldigt mkt om hur man tolkar saker och ting, fördomar och osäkerhet.
Vet inte hur många diskussioner vi har haft ang, sms, meddelanden, telefonsamtal, lappar och rykten.
Ett sms tolkade jag på ett sätt, min kompis tolkade det helt tvärtom och den tredje tolkade det på ett tredje sätt. Frågan är ju undrar hur den som fick smset tolkade det.
En annan sak är hur en lapp kan förändra en persons syn på en annan person. En liten obetydlig lapp..Jag säger som så, strunta i den!!

För det tredje säger jag alltid att jag inte har fördomar mot folk, dock hinner det ju knappt gå en sek innan man bildat sig en uppfattning om en annan människa. Dock vet man ju sj vem man är och hur man beter sig. Men skulle nån se mej i höga pumps och en liten klänning på stureplan med mitt blonda hår och ett vinglas i handen skulle du få en uppfattning, såg du mej däremot idag i mina svarta baggybrallor, tischa, uppsatt hår och trasiga converse, hade du då fått samma uppfattning?!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: