anabooh

Inge konstigt alls

Kategori: Allmänt

Ibland blir det inte som man tänkt sig. Den här helgen blev allt annat än lugn och fin som jag hade tänkt...blev spontan utgång på fredagen, jag o Natta satt här hemma o drack vin och mötte upp Sara o Alina på Amba... Vi var inte speciellt kaxiga på lördagen..efter jobbet gick jag hem och åt och tog en skållhet dusch. Sen satt jag i handdukt i ett par timmar och funderade på om jag skulle hoppa i mina pyamasbyxor eller lackleggings. Det blev lackleggings och jag, Sara och Alina hällde i oss en del vin..Det blev solidaritet som stänger fem och vi somnade kl sex. Upp o hoppa och jobba. Igår blev det soffhäng i huvudsta med mina vapendragare.


Sara i mina röda glajjer! Fresch!!


Natta o jag



Jungfrudansarna


Såg verkligen framemot en låång sovmorgon idag eftersom jag skulle börja jobba kl tre, kvart över åtta imorse blev jag dock väckt av min ställis som frågade om jag kunde komma på studs. Japp svarade jag.
Efter jobbet var jag så trött så jag trodde jag skulle självdö men efter 45min kondition på MB så sprutade energin. Jag befinner mej i ett lyckorus, jag älskar träning!

På fredag kommer min Stjerna och Tina!

Ska bli så KUL!

Ska slänga mig i solariet i veckan och sen i med linserna kanske man ser ut som en människa igen.

Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: