anabooh

fätt

Kategori: Allmänt

Söndagar är fasen underskattade, jag fattar inte hur jag kan vara så pigg. Var lika förra söndagen, efter två kvällars utgång dessutom. Energin sprutar o jag kom nyss hem från en o en halv timmes pw. Dock gick jag förbi affären och köpte en jäkla massa godis såklart. Tror jag klämt fyra påsar den här helgen.
Tror the lovehandles är på ingång, men ska träna som tusan i veckan så dom inte hinner komma tillbaks.
Dock blir det mer fett ikv, Anna är på väg hit så ska vi gå och köpa mat hos våra kära pizzabagare här nere i huvudsta. Sen hyra film och myyysa. Trevligt med sovsällskap för en gångs skull.
Två Annor är ju bättre än en.

Igår blev inte alls som planerat, var ju tänkt vi skulle vara ett helt gäng som skulle ut. En efter en bangade ur pga diverse åkommor som feber, illamående och magont. Jag blev riktigt opepp där ett tag men slängde på mej fejset och lackisarna och åkte in och mötte Migge. Vi var typ ensamma i baren på Solli först men efter tjugo min var det proppat! Vansinnigt mkt folk igår men riktigt kul, Anna och hennes kompis Therese mötte upp oss och vi öste på till fem.



anabooh


and anniilooh


bästaste vän!

Tog en taxi hem och åkte med världens raraste chaufför. Jag sa han kunde stanna i huvudsta centrum vilket han gjorde. Stängde av taxametern och jag betalade. Dock vägrade han att jag skulle gå hem sista biten så han körde mej gratis sista svängen bara för han absolut inte lät mej gå hem själv. Så snällt. Inte likt taxisnubbarna som annars bara vill mjölka en på cash.

Imån blire det jobb, skulle vart ledig men fick några timmar extra så det var bra, sen blir det träning så det heter duga. Står ju inte på för beachsäsongen är här och jag har ju sagt att det är V.V.V. som gäller i år.

Våga Vägra Vassen

Nu blire en dusch o mjukisar på!


Tjipptjipp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: