anabooh

Giftskandalen..

Kategori: Allmänt

Glasögonfodralen blev giftskandalen. Skönt att inte bara är jag som har problem med touch på mobilen..

Ooooh vilken bra dag det har varit idag!!! Flängt fram som jag vet inte vad, började dan med 50min cardioträning med Alina. Svettigt som fan. Lite solarium och sen blev det jobb och det har verkligen gått super idag, skitkul!

Fick höra mkt positivt, jag håller tummarna!!

Ikväll va Natta sugen på lite vin och vi funderade på sollan, c o hans brolla skulle snurra lite, så han va snäll o skrev upp oss men sen bangade vi ur. Det är sjukt kallt ute, Natta blev lite hängig och jag är opepp.

Laddar som fasen tills imån ist,
träning, jobb, LÖN, sen blir det shopping och sushimiddag hos mig med mina tjejjor! <3

Jag och Natta ska ju även spela lite rollspel och öva lite.




Freaky like me



För tillfället längtar jag vansinnigt mkt efter min mami, hon är fasen världens skönaste och bästa som finns.
Vi chattade på fejsan häromdan och hon frågade hur man gjorde dom där "gubbarna". Jag förklarade och hon säger: här kommer den! :P Jag har skrivit en lathund!


Haha, det är bra, lathund på smileysar! Inge konstigt alls.



Jag älskar dig o papi mest! <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här: