anabooh

you look like me on sundaaay

Kategori: Allmänt

Ja man vet ju att det är måndag morgon för då vaknar jag alltid med brutala magsmärtor pga att jag ätit som en häst kvällen innan..Igår mötte jag Migge efter jobbet så gick vi o köpte pizza, kebab, godis, chips, dipp, gurka, o läsk och gick hem o hetsåt och kollade på film, el ja jag somnade nästan direkt...så nu har jag smällt i mej resten till frukost. Jag är fet. Ska snart gå till gymmet..el rulla dit..

Igår var en sån himla bra dag, jag sken ikapp med solen och hade så jäkla mkt energi. Konstigt med tanke på att jag sovit få timmar eftersom det blev en spontan utgång på lördagen, mötte upp Natta och gick på Solle och träffade Anna. Dock såg jag inte så mkt av dom, dom va i fin form och var överallt och ingenstans, sj blev det bara två glas vin sen körde jag på vatten. Så till slut tog A.H en taxi hem och sov.



Anna, Natta, Anna

<3


Jobbade med Rosalba, fasen vad jag tycker om henne, min extramamma här i stockholm nästan :)
Igår kom hon o sa helt spontant: Anna jag vet inte vad det är med dej, men det har ju med din personlighet och utstrålning att göra.
Varje gång jag ser dej så blir jag så himla glad!!!

Jag lovar att jag blev superglad då! Det är enligt mig det finaste man kan få höra! Och jag sa ju självklart detsamma till henne, när jag inte jobbat med henne på några dar måste jag gå o krama henne o säga att jag saknat henne! :) Och hon kommer varje eftermiddag o ger mej en varm kram för hon ser när jag börjar anta den blålila tonen och jag fryser som en isbit.

Älskar mitt jobb o kollegor!


Best friend in action.


M's lysande lösning när det saknades en plupp

Just nu sitter jag o lyssnar på Frankieboy, haha snacka om att man är allätare när det gäller music!

Ätit lite mer, nu mår jag illa. Borde svälta hela veckan nu.




Gym, jobb och tvätt idag! Hejhej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: