anabooh

Mkt öra för pengarna

Kategori: Allmänt

Back in stock, helgen i blge va fucking fab som sara brukar uttrycka sig. Vi gungade loss på huset på lördagen, riktigt kul och man träffade många gamla godingar. På söndagen var jag bara hemma o myste me mamsen, måndagen tillbringade jag med Linda och Agnes och sen med mina småkusiner Wilma och Tuwa. <3

Blev lite träning innan jobbet när jag kom tillbaks igår sen fick jag besök efter jobbet. Blev lite vin, många skratt och en bra film. Mkt trevligt!

Inge konstigt alls!

Nu är jag lite trött, sovit dåligt för jag varit så täppt i näsan.


Ska försöka gå o träna efter jobbet, det behövs efter allt skräp jag stoppat i mig. Hugabuga.

Har ingenting planerat i helgen, det känns rätt bra, ska jobba men känner för att göra nåt spontant, får se om det dyker upp nåt skoj!


Jungfrudansarna :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: