anabooh

Inne att vara ute eller ute att vara inne?

Kategori: Allmänt

Veligast i stan.

Fan vad dryg jag är. Nu sätter jag på mej hållintajtsen o mina nya jeans får se om jag kan andas efter min hetsätning nyss. Det blev baguette me massa klet o tjossan på sen ett halvt kg godis.
Japp jag åt upp allt.


Igår var en bra dag, kl ringde kl sju och tio i åtta stod Kispen och tutade, det blev crossfit. 100 marklyft och 100 chins klarade jag. Det trodde jag fan aldrig!

Idag har jag haft träningsvärken from HELL. Fy farao, går som en gammal tant och stånkar varje gång jag måste böja mej.

Jobbade till tre, sen drog jag in till stan o gled runt själv och shoppade mej ett par jeans med hög midja. Vansinnigt snygga.

Åkte hem och hoppade i dom o åkte till Sanna. Planen var att haka på Henkan, Kisp och Martin ut. Men de va så sega o satt o drack vin i danderyyyyd så jag o Sanna gled in på såpan ist. Riktigt skoj.

Idag har jag varit jättepigg o haft en rolig dag på jobbet, jobbade ju med Natta och Rosalba mina godingar! <3

Nu efter mkt om och MEN blev jag övertalad om att följa med ut. Pratade med världens bästa faster Åse idag och hon sa åt mig att gå ut och hon är ju en av de klokaste kvinnor jag vet så jag gör som hon säger. Blev uppskriven så då känns det som att okeeej då kan man ju faktiskt gå in o kika lite iaf. Ikv blire taxi till jungfrudansen för fröken H.

Nu ska jag klä på mej o ta mej ett glas vin.

För övrigt vill jag bara säga:

Mamma du är skönast i stan! Jag älskar dig!!!



"systrarna Hansson" yesterday

Kommentarer

  • Erik säger:

    Gratulerar till 100 chins Anna. http://www.youtube.com/watch?v=3F8-5I1uk9w

    Var du på månen och tränade lr?

    MVH =)

    2011-02-20 | 00:26:36
  • Anna säger:

    Haha men töntejje, det fattar väl alla att jag såklart inte tar kroppsvikt, lite vikt lär man ju ha på, kan inte finnas många människor som klarar 100 chins utan vikt!

    2011-02-21 | 11:38:10
    Bloggadress: http://anabooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: