anabooh

AW blev PW

Kategori: Allmänt

UNDERBAR DAG!

Jag tametusan älskar mitt jobb och mina fantastiska kollegor! Har så sjukt roligt på jobbet och vi arbetar verkligen som ett team nu!
Idag tjöt brandlarmet genom solna centrum igen, A.H. herself fick slänga på sig den tjusiga oranga västen o ösa ut kunderna, sen begav jag mig på span efter brandchefen för jag skulle rapportera att alla våra brudar var på plats. Men inte en endaste brandman dök upp så det var ju totalt ovärt att stå därute o frysa i små leggings o linne o kort tröja, tur fick jag låna en halsduk från vår snälla rvm.


Styrelsemötet gick fint och efter jobbet mötte jag upp Alina på gymmet o vi körde kondition, sen ben och mage. Träffade på Henkan också och han har äntligen lokaliserat mina svarta glajjer hos Kevin så jag räknar med att få tillbaks dom i helgen! Jag nappade inte på hans förslag om att han skulle måla svarta ringar runt mina ögon när vi går ut istället.






Anna och Alina

Nu har jag proppat i mej massa yogurt keso och päron och avslutar det hela med lite naturgodis. Som sagt, nån måste ju ge dubbelmoralen ett ansikte!

Imorgon 07.50 ska jag o Alina stå klara för då kommer Kispen susandes i sin nya bil som han skryter om så ska vi träna ett pass innan jobbet. Skulle egentligen varit ledig men vad gör man inte!

Cash is king!

Nattiii!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: