anabooh

vi ska göra kaos me han

Kategori: Allmänt

Brudarna har checkat ut från Anabananas bed and buy u'r own breakfast..lite tomt faktiskt, trots jag haft seriös panik över hur mkt grejjer det har legat överallt. Helgen har varit top notch måste jag säga.
Fasen så kul vi har haft!

 I fredags var jag, Stjernan, Tina, Emelie och Natta här och drack vin sen mötte vi upp Anna på stan och gick på hotellet sen fortsatte jag o Natta till Solli..
S och T tog en tidigare kväll..:P

Jag fick sova på golvet utan madrass men det gick fint. Tur man har en fluffig ryamatta.

Igår drog vi in till stan och mötte upp Alina och käkade. Sush kom sen och joinade och det slutade på scandic med ett glas vin, Stjernan drog iväg på lite äventyr och jag o Tina åkte hem o började fixa om oss. Emelie och Stjernan dök upp igen och vi mötte upp Alina och Anna och tog oss till Soap. Ös!!




Alina och Annorna på såpan

Jag, Alina och Tina drog även en vända på Solle och där blev vi kvar tills musiken stängdes av kl fem.
Verkligen en superkul kväll!

Roligaste var nog på vägen hem när Alina fick lite mer problem med hennes läspning..

Chka vi chech vid chvampen vid chtureplan och gå på choap, riche och chen cholidaritet??! 


Idag har jag varit jättepigg och diskat miljoner glas och slängt ett antal flaskor. Nu är jag nyduschad o ska krypa ner i nybäddad säng. Finns det något skönare?!

Jaa ok då!

Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: