anabooh

Bombshell!!!

Kategori: Allmänt

Imån kommer dom! Stjernan och Tina! Faan vad kul det ska bli!!

Har städat, rensat och tvättat i två dar nu. Ska snart springa ner och hämta den sista tvätten. Dock blev jag så sur nyss när jag såg att jag lyckats få med min blårävsmössa i tvätten!!! FAAN! 600spänn, tack o hej!

Tycker det räcker med otur för min del nu, är det inte snåla östermalmsbrudar som snor plattänger är det sunkiga morsor som snor väskor och användna skor. Men men jag är inte bitter!

Träning med Alina imån bitti, jobba sig i fem timmar sen blire hem och snygga till sig och dricka vin o skvallra.

Idag har vi varit BHexperter på jobbet och det blev inhandling av en hel del nya snygga underkläder idag när vi hade extra rabatt. Jag säger bara våra Bombshell.
My god! What you see is not what you get...! haha!



Stjernis


SnyggTina

 
Stures blivande

Som det ser ut nu blire Hotellet och sen Solli. Ses i vimlet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: