anabooh

svammel

Kategori: Allmänt

Somnade runt två som vanligt, vaknade kl fem..tvingade mig ligga kvar till halv sju. Nu har jag ätit frukost o ska plocka ihop o bege mej till gymmet och köra ett konditionspass och kanske lite mage.

Jag sover i snitt 4 till 4,5h per natt, jobbar varje dag och tränar minst en timme om dan..fattar inte vad det är för fel. Kan inte sova. Snart säger väl kroppen ifrån och jag rasar ihop..

Nej nästa vecka ska jag försöka lägga mig tidigare, risken är att jag då kommer vakna klarvaken kl tre ist och det är ju ännu jobbigare..nån som vet om det finns nå lättare sömntabletter?! Plus att jag äter ända in tills jag somnar typ, det är ju inte bra, men sen när jag vaknar några timmar senare så kurrar magen. Men man äter ju mer när man sover dåligt så det kanske hänger ihop.

Jaja kul inlägg.

Ska försöka gå å bli pepp nu, det är ju trots allt FREDAG och LÖN och jag är LEDIG i helgen! Hoppas det kommer bli en top notch helg! Ikv blir det som sagt sushi hemma hos mig, jag, Anna o Natalie ska börja här och dricka vin och göra oss fresh. Sen kan det nog bli en liten svängom in till stään.
Sanna och Soffan o co ska till Garbos men det hoppar vi ikv, lär möta upp dom imån istället, då blir ju Sara och Alina o co med å!


Önskar mina älskade vänner Emelie, Migge och Sush en trevlig B-town visit!


Annor


SnyggSara


Alina o Annorna


Bästa Em


Migge


Ana and Sush in Halmstad


Älskar er mina vänner



<3


Deadmau5 – Ghosts 'n' Stuff (feat. Rob Swire)

kommit in i en Deadmau5 period, grymt bra


Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: