anabooh

Klantigast i Sverige..

Kategori: Allmänt

Jag slår fasen alla rekord tror jag...jag kan säga att jag tackat Gud för att jag inte skrev nåt personligt i mitt sms som jag TRODDE jag skickade till Evelajn igår på jobbet...ist hade jag skickat till mobilbloggen..kul om nåt topsecret hamnat på fejjan..

Igår blev det hotellet och solli med Annapanna, tog en taxi hem tll henne o drack lite vin, men jag hällde mest i mej vatten. Så idag har jag vart pigg o glad. Nu ska jag försöka snygga till mig och ladda om. Jag tror vi ska köra en favorit i repris. Dock börjar några segisar banga, ska försöka peppa till dom också. Tycker det är dumt att så snygga saker ska sitta hemma o mögla i huvudsta liksom. ;)




känn pepp




Min pingla


Me yesterday


Nu ska jag slänga på mej fejset och sen kommer Migge, hundra år sen vi var ut tillsammans så det ska bli skojj!



Don't hide yourself in regret, love yourself and you're set !!



yep





Kommentarer


Kommentera inlägget här: