anabooh

Happy new year babes and bros!

Kategori: Allmänt



Dåligt med updates här. Vill tacka alla som gratulerade mig och firat mig igår och förrgår! Tusen tack! Hade verkligen en topnotch 25årsdag!!

Jag, Malin o J låg i min säng och drack champagne hela dagen, sen kom min fina Idah, Natta och Migge så gick vi loss på allt som innehöll alkohol.
Hade verkligen svinkul, tack ni är underbara! Och tusen tack för alla fina presenter!

Inte ett par hela strumpbyxor så långt ögat nådde, tappade kort som återfanns, mobiler som ville sova kvar på krogen, det blev väl lite lätta urspårningar både här och där.. men man fyller ju bara 25 en gång i livet.
Vi firade ordentligt.
I Januari får det bli lugnt. Jahada.

Nu ska jag återgå till att titta på hur det går för frugan som sitter o svär när hon försöker öppna skumpan.

GOTT NYTT ÅR KÄRA VÄNNER! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här: