anabooh

Why are the missiles called peacekeepers, when they're aimed to kill??!

Kategori: Allmänt


Hey..! What did you hear me say?!


Så fabulöst skönt det var att vara ledig igår. Jag hade gärna varit ledig hela helgen känner jag.

Men va fan.

"Finns det rum så finns det rum så att säga."


"Du såg lite 787 ut därför jag fråga:)"




Dimman i dimman så att säga


Igår hände det. Jag beställde en Iphone 4S, det fanns en kvar i hela Sverige som Sara kunde beställa på Phonehouse. Så nästa vecka kommer bebisen.

Efter det blev det chips, dipp, gurka, mer dipp och en massa godis o myskväll hos Migge o Sara. Jag fick tokont i magen som vanligt, men glömmer man äta mat o äter skräp så får man skylla sig själv.

Vaknade med brutalvärk i magen så ska försöka pallra mej till jobbet nu sen ska jag bränna kcals på gymmet.

Bästa Emelie kom igår till stan, så vi hann mysa lite igår med, så kommer hon ikväll med. Mysmysmys.


Vi <3



Nu ska jag dra o tjäna stålar. Tjing!


Tracy Chapman – Why?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: