anabooh

Anna Pattinson

Kategori: Allmänt


Jag är inte den som är den. Har jag fel så tar jag på mig det.

Så...Alina, jag ska aldrig i mitt liv säga att vampyrfilmer är töntiga.

Haft filmmarathon idag och såg nyss klart Twilight som jag dissat sen den kom bara för att alla tjatade om att den var sååååå bra o han va sååå snygg.

Men ok, den var verkligen sååå bra och han är sååå snygg.




Nåt som slog mig var vilken kärlekssaga det verkligen är, jag har inte tänkt så mkt på kärlek och känslor så på länge, knappt hunnit sitta ner och se film ens.

Men den kärleken mellan de två..fan det är den man vill ha.
Pirrande, spännande, vackra. 

Så är du en snygg mystisk vampyr så kan du väl söka upp mig på nån skum bakgata och rädda mig från ett sluskgäng.


Nu ska fjortisanna sova.

Najti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: