anabooh

fätt

Kategori: Allmänt

Today was not a good day.

Mådde vansinnigt illa när jag kom till jobbet och klarade bara av en dryg timme tills ja satt böjd nere i kapprummet. Mår lite bättre nu men känner mig faktiskt äcklad av mig sj, har varit opepp med träning och släppt helt disciplin med mat, hetsätit flera dar nu, BARA fett och socker o kolhydrater. Vågar fan inte ställa mig på vågen nu. Vet att det är fett tröttsamt o läsa om sånt här nonsens som de flesta tycker, men det här är min blogg och jag skriver vilken smörja jag vill. Är ju för min egen del jag har den sen om folk är nyfikna o vill läsa så är ju det upp till var och en. Imån ska jag verkligen försöka skärpa mig, är ledig i helgen men ska iaf försöka va stenhård och inte vräka i mig skit.



inte dagens..!

Det hör ju verkligen ihop, träning, kost och välmående. Jag mår som bäst när jag tränar mkt och äter nyttigt.
De går ju lite hand i hand.

Det här med mitt kesoförbud gick väl lite sisådär, jag drömde om keso första natten och idag trillade jag dit och köpte en burk. Men bara en liten!

Ska försöka ta mig ut i stormen och gå och handla lite frukt.

Imorgon kommer min fina storasyster! Fick lite hemlängtan efter min älskade familj så blev jätteglad att hon kommer hit! <3


jag o min snygga sis! <3


Såhär vackert var det vid pampas tidigare i år

För övrigt måste jag verkligen göra nåt åt barret i helgen, ser ut som svinto, är toksugen på å färga det i en ny färg men vet ju att jag passar bäst som blond och vill helst vara det på sommarn så det får väl bara bli o toppa det som vanligt.

I helgen har jag noll planer, skulle helst mysa ner mig under en filt med trevligt sällis o se en rulle. Men vi får se vad som händer o fötter!

Och Agnes, jag har fixat världens häftigaste till dig! ;)



Kommentarer

  • Linda säger:

    ÅÅ nu blev Agnes jätte nyfiken vad hennes Anna har fixat till henne! :)

    2011-04-08 | 21:39:48
  • Anna säger:

    Hihi snart får du se mitt lilla hjärta! <3

    2011-04-11 | 11:07:30
    Bloggadress: http://anabooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: