anabooh

We don't waste our precious time!

Kategori: Allmänt

Tänk hur många människor du möter i ditt liv..varje dag träffar du nya människor, du kanske bara växlar ett par ord med dom men ändå. Hur kan det vara så att vissa människor lämnar ett sånt stort intryck på en.
Det räcker med att du träffar dom en gång sen är det kört. Sånt är riktigt intressant, kan det vara så att varje människa har en speciell sorts människotyp som dom dras till och som dom är menade för??! 

Igår upptäckte jag en sak som gjorde att min hjärna började gå på högvarv. Jag iscensatte alla möjliga scenarior i mitt huvud...Sara och Alina blev tokiga på mig för att jag är så analyserande ibland.

Jaja skitsamma. Jag ååårkar ente!

Vad som är menat, det kommer att ske.


Jag o min Anna <3
Hoppas du hade en skön helg i B-town!


Helgen var tipptopp, ledig fredag, blev träning med Sara och Alina, sen drog jag o Sara in och shoppade lite, köpte mat och hällde upp lite vin. Slutade med sollan med Bengan och Migge.
Lördagen bestod av jobb sen hem o hänga lite med Alina, Sara kom och vi gick hem till mig och gjorde oss i ordning. Migge och Johan kom och vi körde solli dag två. Riktigt kul!


fredag


underbara vänner




Huvudsta crew


Alina, jag o Johan


Migge o Sara


Johan o Migge

Mest komiska är när jag möter en kille i trappen och säger till Sara, det där ser ut som mina brillor! Så är det Christopher Robin vi mötte upp i söndags som råkat fått med sig mina glajjer, haha!
Iaf tack alla inblandade för en toppenhelg!

Det bästa jag vet är glada, positiva, snälla, energigivande människor! 

Igår jobbade jag och sen hade vi tjockiskväll med pizza, kebab chips o dipp, vi såg "He's really not into you". Haha klockren film måste man ju säga. Vissa scener var så pinsamma så man inte ens kunde titta.
Och den personen som kan vara stoneface nr ett, hon kan vara hårdare än ett stort jäkla berg, kan ju säga att hon var den som grät som ett litet barn i slutet. ;) sweetnose! <3

Nu ska jag dega en liten sväng till sen dra till jobbet, ikväll måste jag köra minst en timmes kondition efter helgens frosserier...


Thinspiration

Och komihåg, Karma's gonna get you in the end!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: