anabooh

extraterrestrial

Kategori: Allmänt

I can do it like a brother
do it like a dude
crab my crotch
wear my hat low like you


Är för tillfället riktigt stolt över mig själv måste jag säga.
Hard work is paying off!
Happy happy!!!


Igår skulle jag som vanligt träna efter jobbet men var så rastlös, hade jobbat elva timmar och sen ringde Anna o sa att hon satt på östermalm o tog ett glas vin. Så jag tog en snabbdusch o mötte upp henne, vi hamnade på Snaps o hookade upp med S och hans vänner. Mkt trevligt. Blev ett glas rose sen var man ordentlig och åkte hem så var hemma före tolv igen.

Idag är jag leedig och hoppas att min lilla J-son kommer hit till helgen.
Ska ladda lite nu sen ta 1,5h prommis till Karlberg o vända.
Sen in mot stan.
Jag älskar verkligen Sthlm och speciellt nu på våren, nu är ju bästa bästa, vi har sommaren precis framför näsan!

Love life!



"Old friend, why are you so shy?
Ain't like you to hold back or hide from the light"




me on a swing, USA 2007 <3


We were born and raised in a summer haze,
Bound by the surprise of our glory days


Kommentarer


Kommentera inlägget här: