anabooh

Fill me with your poison

Kategori: Allmänt


Finally back in stock! Lovelove.

Fyra hela lediga dar! Det är man ju inte van vid! Har längtat hem faktiskt! Har fått en tillräcklig blgedos känner jag nu. Dock har vistelsen varit helt underbar, massa mys med min underbara familj, släkt o vänner! Top notch!

Åkte direkt från tåget igår till jobbet och kände mej som sju svåra år, dock sa min ställis så fort hon såg mig, vad fräsch du ser ut! Vad har du gjort?! Jag trodde hon drev men icke! Alltid kan man lura någon! Eller så ville hon låna pengar.


jag o lilla packningen i väntan på martin o henkan i torsdags

¨
henke lekte badass o vi gjorde sthlm-blge på mindre än 2h. mkt bra.

Jag hade sovit fyra h natten innan, när kl inte ens hunnit bli halv sju på morgonen hade jag redan hunnit tvätta två maskiner på morgonen. Jag undrar nästan om jag har nån form av damp. Sen jobbade jag iaf elva timmar och till kvällsmat blev det glass och en massa godis i baksätet i bilen. Sen korkades cider upp och jag o Evelajn drog till klin o hade planerat o dricka vin, men det blev drinks ist. Mkt trevlig kväll!


<3

Dagen därefter kom Anna o hämtade mig för då blev det kupan och köpa doppresent. Jag var sliten måste jag erkänna. Jag brukar aldrig bli dålig efter jag varit ut men i fredags var jag inte så kaxig men som sagt var ju inte bästa uppladdningen heller. Så Anna föreslog en vitaminwater. Den passade dagen till ära.


Sen hade jag bästa dagen på länge, syster var hemma och sen kom kusin o hans familj och grannarna o deras barn o barnbarn. Det var full snurr hela dagen och sen var det tänkt jag skulle åkt till grabbarna grus med Anna o Elin och grillat men jag stannade kvar hemma o myste ist. Sen kom Sara o det blev fest i färjegårdarna istället. Det blev allsång och pannkaksrape och det ena med det tredje.
Bästa var nog iaf när jag kommer på bussen och ropar:

-Fan jag har glömt min telefon!

Busschaffisen tittar på mej o frågar vart jag bor.
Jaa precis här borta säger jag o viftar.
- Ja men spring o hämta den då! Jag väntar!

Jag sprang o sprang o när jag kom hem ringde det o ringde. Jag sprang runt i hela huset o det lät lika överallt..Till slut kände jag i bakfickan...joråsåatte..
Sprang tillbaks till hållplatsen och jodå, där stod bussen så snällt kvar och väntade. Syrran o Sara hade fått veta hela hans livshistoria! 
Guld!

Det blev S1 och mötte upp Anna, Elin, Niklas o co. Sen körde vi klin dag 2. Riktigt kul.


Sara i sitt esse


jag o mannen i mitt liv <3

Sara o Niklas på s1

Lördagen tog jag en powerwalk på en timme sen kom moster o kusin hem till oss och det blev påskmiddag.
Fick panik när jag såg att det inte fanns ett enda tåg på söndagen. Tanken var ju att vara nykter på lördagen och gå på Agnes dop på söndagen o sen åka till sthlm o gå ut med Sush, Anna, Natta o co. Men då blev det ändrade planer. Jag åkte till islingby industri område till grabbarna grus som mekade lite och drack öl.
Så vi satt ute där o hade det trevligt sen körde Ricky in oss till stan så jag hoppade av på hagalund och mötte upp brudarna. Sen delade vi på oss igen, mötte kusinen på stan och sen blev det bolle. Skojskoj! Kul o träffa alla kändisar!


Niklas i meckutstyrsel



Stjernan, Eve and me <3

Söndagen blev farmorträff, pussade på mina små älsklingar till kusiner och kebab med Stjernan på Valentino i solen.

Nu lär jag sova, hungrig som faan, försöker mig på lite smådetox efter all hysterisk ätning av påskmat, skräp o sjukt mkt godis. Över en timmes löp igår och över en timme pw idag iaf. Imån kör vi en till långpanna på jobbet.

Natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här: