anabooh

dricka vin, vara fin o hänga på klin??!

Kategori: Allmänt

Ont i kroppen. Ont i magen. Jobbat som e lita toooka senaste dagarna! Men kul äre! O slantar blirää!

I helgen var ju som sagt Anna och Vickan på besök, enligt Vickan stod dom mitt på Sankt Larsplan, vet inte riktigt var dom befann sig, de lyckades iaf ta fel buss, frågade en snubbe om vart sture låg och han pekade ut totalt fel väg vilket slutade med att vi andra stod o frös vid svampen o väntade tills dom till slut dök upp i en taxi! Haha sköna är ni!

I fredags var vi på solli, riktigt kul! Sprang in i C o hans vän, som Anna bjöd upp till dans med, och uttrycket:
Det där är vad jag kallar styrdans! myntades..hahaha!
Natalie var lite förvirrad och tog fel på två personer i telefonboken vilket resulterade i att hon gick ut själv och väntade på oss, för att hon trodde Migge sagt att vi var på White room. I själva verket var vi ju kvar allihop. Haha! Det löste sig dock iaf o hon kom in igen!


Snyggingar utanför Hotellet


Annor, lite smårosiga :) <3


Fiiinis!


Liten del Johan o större del Migge

Idag fick jag en kram av mamma Dahlman och imån ska jag åka bil med storebror Dahlman för att komma hem och möta lillasyster Dahlman tillika en av mina bästa vänner! Saknar dig såå!


Vi i London! <3

För övrigt skulle min älskade Pluppen fyllt 20 år idag! Satt nämligen en liten svart kanin utanför min port idag när jag skulle ut o gå så jag blev påmind. Puss på dig! <3

Nu lär jag röja klart här och sova, imån väntar ett 11timmars pass sen mot Blge, älskade familj o vänner, så ska vi dricka vin o gå på Klin!

Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: