anabooh

Madness!!

Kategori: Allmänt

Fan jag älskar mitt jobb! Spec igår när jag skulle shoppa loss lite. Hade ju shoppingförbud men det blev tre sjalar, ett armband, nya näthandskar, en äkta skinnväska och en armyjacka från pojkavdelningen! 
Dock fanns den bara kvar i stl 152 men jag klämde i mej den, haha. En aning kort i armarna men who cares.
Originalpris, 1 544:-

Allt detta för jaa nästan pinsamt o säga men ja.... 87 spänn!!!


Lätt värt!


Nu ska jag fortsätta röjja här in da shoebox, tvättade tills jag somnade igår och fortsatte när jag vaknade, finns nog inte ett klädesplagg el handduk som inte luktar mummselimumsmums nu. Rätt kul o storstäda när man e på rätt humör.

Snart blir det en powerwalk i solen, ska försöka springa lite men fortfarande jävulsk träningsvärk efter benpasset på gymmet. Sen kommer äntligen min Annapanna!!! <3

För övrigt hittade jag sex st mobilladdare nu när jag städade så är nån i behov av en så äre bara o plocka!


Ramlade över den här låten..lite småcorny men skön, kolla videon, ungefär sådär jag brukar ta mig fram!


http://www.youtube.com/watch?v=_iZU7N_OFVU&feature=related


Bhtopp o oversize linne från Monki


Save your heart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: