anabooh

whatsapp?!!

Kategori: Allmänt

Jag älskar att jag är ledig måndagen efter min lediga helg.

Helgen har varit bästa på länge, i fredags var jag o Natta ut en sväng, vi skulle gå på Pure tänkte vi men när vi gick förbi såpan så stod min favvovakt där som jag inte sett på hundra år så vi gick o babbla lite med honom o då tyckte han vi skulle gå in, so we did. Vansinnigt mkt folk, mer än vanligt.
I lördags blev jag väckt kl tio av min kära syster som ringde o gapa : Goooomooooorrrrrooon VAAAAKNA!
Upp o hoppa, städade lägenheten o mötte henne. Vi lagade thaisoppa med kräftstjärtar, sjukt gott!

Efter det klippte hon topparna på mig med min kökssax, gick fint! Sen drog vi in till Mariatorget och mötte Josse och gick o myste runt i massa secondhand affärer. Avslutade på Monki där jag köpte en bh-topp och ett oversize linne. Sjukt snyggt!

Emelie o Elin kom hem till mig och sen drog vi oss till stan, hade tänkt köra en riktig runda, då vi stod på flera listor, men det blev till slut bara solli då vi inte orkade gå.
Kul vare!

Avslutade på mc dinakds o sprang in i glader himself.



Loose it is.


sistaahs <3 

 
Elin, Em o jag


bästa vänner <3

Igår tog jag, Alina och Isabell en promenad till pampas där vi lade oss på bryggan i solen o myste.

Snart är det sommar! Fy fan vad underbart!




my supermodel girlfriend

Nu ska jag klä på mig o sticka ut o springa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: