anabooh

making up for teenage crime

Kategori: Allmänt

Alltså hela garderoben är full i kläder. And I still got NOTHING to wear. Fan varje jävla gång. Måste svära lite, känns alltid lite bättre. Jag ska ta mig ett glas vin till o vänta till Natta kommer vilken sekund som helst. Jag orkar inte klä upp mig. Men känner mig inte bekväm i nåt.

Jobbat sju till fyra idag, körde lite kondition fast jag egentligen inte orkade. Ikväll blir det ut o kika lite, är ledig hela helgen. Syseryster kom o hängde runt på jobbet.
Mys
Imån ska hon hit så ska vi mysa o äta och sen ska hon få äran att klippa sin lillasyster. Med en kökssax. Bild får ni tomorrow. Nu ska jag försöka pepp te mä o få på mig nå kleder.


Töntbritta. Dock är jag sugen på att ta min nya skinnjacka.

Nu kom Natta. Tjing!



<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: