anabooh

Underbar..

Kategori: Allmänt

I keep on running, keep on running and nothing works..I can't get away from you...



Kom nyss hem från en toppenkväll med mina lindexbruttor! Vi var och käkade libanesiskt på restaurang Underbar på Drottninggatan! 14 små rätter! Guuud vad vi åt! Massa röror, kyckling, falafel, oxfile, lamm, bröd, räkor u name it! Hoppade iaf efterrätten men ett glas vitt gled ner. GOTT!



Började dagen med ett benpass på gymmet och lite kondition på bandet, svettigt som fan!

Jobbade bara 13-17 men hängde kvar på jobbet till sex, sen kikade jag lite affärer shoppade loss på ett balsam och väntade sen in mina bästa Anna och Nathalie som stängde butiken. Sen drog iväg till drottninggatan och mötte upp resten av kollegorna, vi beställde in vin och fick som sagt in en jäkla massa mat sen.
Riktigt bra kväll, skrattat så jag nästan kissade på mig. Är så glad jag har min Anna och Nattis, ni är helt underbara! <3

Just nu är jag så sugen på utomlandsresa så jag håller på att avlida! Skulle kunna säga upp mig, sälja allt jag har och bara sticka iväg på en one way ticket imorgon dag. Längtar efter USA så jag vet inte vad jag heter snart, känns helt sjukt att det är över tre år sen jag var där sist...Älskar verkligen det landet, människorna mentaliteten allt! De har ett helt annat synsätt, sen är ju inte det bara till det positiva. There's always two sides of a story men jag skulle lätt kunna tänka mig att bo där. Men det är ju så långt hem då..Ja ja jag ska iaf åka nästa år! Ska nån dit så packa ner mej med!


Min snygga Vickan! <3

Nu har jag fått i mej lite frukt o keso som vanligt på kvällningen så nu ska jag hoppa i mina blommiga pyamasbrallor och krypa ner i sängen..
Nattiíi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: