anabooh

Tuff tuff..

Kategori: Allmänt

Nyss bokat tåg hem till borlänge imån, pratade med mamsen idag och hon ville så gärna att jag skulle komma hem en sväng. Var bra längesen nu och nästa helg är jag ledig och då vill jag inte åka dit. Trivs så himla bra i sthlm och vill vara här hemma när jag väl är ledig och hitta på bus med mina vänner här! Så blir en blixtvisit imån och åker tillbaks till stockholmo på fredag eftermiddag.. ska jobba i helgen så.

Idag har jag varit på strålande humör idag igen! Fick en kommentar idag : Anna du är jämt glad du!  Får ofta höra det och det gör mej ännu gladare! Livet är ju ändå så kort så varför gå runt och sura liksom! Pallar inte med bittra människor alltså! Trivs man inte med sin situation vare sig det gäller jobb, relation eller vad det nu är så är det faktiskt upp till var och en och ta tag i det. Du ansvarar själv för din egen lycka.
Så filosofisk jag blev nu.

Galet stressigt på jobbet som vanligt. Jag fattar inte hur det kan vara sånt tryck varenda dag! Men tiden går ju sjukt fort iaf!
Kom väl iväg vid halv åtta från jobbet, fast vi stänger sju. Gick rakspåret till gymmet, körde armar och mage idag och en halvtimme på bandet. Där dalade humöret en aning, jag kände mej som en gravid flodhäst och bara blä.

Men men..nu ska jag kolla om jag behöver packa med nåt hem till btown..Prio blir att umgås med mamsen o pappsen och träffa mina små älskade gullungar Tuwa och Wilma som jag längtar galet mkt efter! <3


Jag och min älskade Tuwa <3


och min älskade Wilma <3

Nästa helg hoppas jag att jag får finbesök av min Stjerna!





Emelie, Stjernan o jag midsommarafton 2010 <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: