anabooh

ont i bejne..

Kategori: Allmänt

Som jag sa när jag va liten! Somnade inte förrän kl två igår natt och vaknade före sju imorse att mina ben värkte så jag visste inte var jag skulle ta vägen! Låg dock kvar i sängen en timme sen tog jag mej en morgonprommis men det var inte så kul, nämligen SNÖstorm ute! Fyy! Så jag gick som en gammal tant, livrädd för o ramla, snorhalt ju!! Gick iaf förbi solarieöarna så lite fläsk fick jag bränna iaf! :))

Inatt har jag drömt att jag träffat världens snyggaste karl och han hade en pytteminiliten hund, vi skulle in på nån krog men han kom på i sista stund att han skulle hem och byta kläder så han lämpade av hunden till mej. När jag o hans kompis skulle in på krogen så nekade vakten mej för jag hade en hund i famnen och förklarade då att det bara var tillåtet att ha med en hund in på krogen om man hade den i en ficka! Så då fick jag också lov och bege mej hemåt (vilket var våran gamla Forbina 9000 som jag och mina föräldrar tydligen bodde i) för och byta kläder. Kommer dock inte ihåg hur drömmen slutade. HAHA! :D

Jag spanade febrilt efter en snygging med en hund på min prommis imorse men det var inte så många som ville ut o gå i detta väder tydligen! :P

Nu värker benen ännu mer och jag ska fixa mej till jobbet, kanske tar bussen eller tubis till jobbet idag. Ikväll kommer mina fina bruttor hit på lite vin så tänkte vi gå ut och kika lite på stään!
Imån kl tolv ska jag sitta på tåget till västerås och hälsa på min Anna. Sara, Vickan, Elin och Linda ska också dit så det ska bli sååå kul! Riktig reunion!!! <3

Ha en toppendag!!



Bästa Annorna <3




Saknar... <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: