anabooh

Kass!

Kategori: Allmänt

Jag är en kass bloggare! Ska skärpa mig nu!
En update från helgen kommer nu!
I fredags jobbade jag sen drog jag hem och hann precis innanför dörren innan Martina o Mia kom! Vinet korkades upp och plattången sattes i! Efter en stund anlände Emelie, Anna och Migge också! Skumpan åkte fram och vi körde på rätt rejält! :D Såå kul! Älskar er!




Bästa vänner! <3


Anna och Migge som köpt lika glajjer som jag! Wannabe! :)


Min fina Martina!


Goa Mia kom o hälsade på från B-town!


Vi drog iväg i taxin, vin i en plastmugg, flashigt som fan!

Det blev soap och vi lyckades få gå in före kön så det va skönt, älskar fasen det stället! Jämt sånt jäkla tryck, massa folk, skön musik och härlig stämning! Vi öste på!


Bild lånad från finest.se
 

Runt tvåtiden började Martina, Mia,Migge och Empan börja dra sig. Jag o Anna gick o hämtade ut jackorna men vände i dörren och gick in o körde på till stängning!
Riktigt kul kväll, blev inte mkt sömn men så kan det gå!
Kl tolv satt jag på tåget till västerås inte så jäkla fresch kan jag säga! Men nä jag ringde bruttorna som jag skulle hälsa på så kändes det genast mkt bättre eftersom dom va en aning mer slitna än vad jag själv var.
De 24 h har jag aldrig skrattat så mkt i hela mitt liv! Så sjukt kul! Vi blev fjortisar på nytt och hade så jäkla kul!
Älskar er så otroligt mkt! Tänk vad länge vi hängt ihop, bästa bästa! <3


Fina Anna och Elin <3


chips o dipp och myys

Söndagen tillbringade vi till en början i bilen hem till sthlm, Kispen o co från Må Bättre hade vart på konferens så jag och Elin fick åka med hem så det va toppen!

Kom hem till ett bombnedslag, syntes att det hade vart fest med sex pers på typ 12kvadrat..och att en sliten person vaknat och stuckit därifrån i en hast!
Blev iaf 45min kondition på bandet sen drog jag o kispi iväg till bromma blocks, dock stängde dom kl sex och jag är inte den snabbaste personen som finns, så jag blev en aning sen från gymmet men vi hann iaf med och gå därinne i 13 minuter.

Sen hämtade vi upp David och fikade på fridhemsplan.


Avslutningsvis, blev det en kopp te på haket i solna, sen en riktigt bra film, Slumdog millionaire!

Tappade också bort min hemnyckel, så kl tolv till ett inatt letade vi nyckel runtom i solna!
När vi gav upp och åkte tillbaks till K så hittade vi tillslut på den rosa knippan! I godispåsen!
Slutet gott allting är gott! :)

Idag har jag jobbat 9-19.15. Fick upp en jäkla massa strump! Det är bra!

Blev en o en halv timmes träning iaf! Men nu jag smällt i mej massa naturgodis. Jag måste sluta med detta socker!

Såhär proffsig såg jag ut på gymmet idag i mina tjusiga gymhandskar jag fick av snälla Andreas.  

Tack o gonatt!

xoxo




Kommentarer

  • Ssk säger:

    WTF! Jag är ju inte med på en enda bild...jag är MYCKET besviken. BAD BLOGGARE BAD!!! Vet inte hur jag ska komma över detta...

    2010-10-26 | 07:05:23
  • anabooh säger:

    Haha men darlo! Förlåt jag såg det, tänkte precis på det så jag ska lägga upp MASSA bilder på dig ikv!

    Men du får ju skylla dig själv jag fick ju inte ta nå bilder på dej ju!

    2010-10-26 | 10:17:30
    Bloggadress: http://anabooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: