anabooh

Heej!

Kategori: Allmänt

                                                                          



Bestämde mig nyss för att skapa mig en blogg. Den ser ju inget vidare ut för tillfället, jag fattar nämligen ingenting utav detta än! Men vi får väl se, antingen lär jag mig eller så ger jag upp o tar bort den! :)

Tänkte väl mest ha den som lite skrivaavmigpåkvällarnatidsfördriv. Typ!

Egentligen tycker jag det är rätt töntigt med bloggar, men jag är ju lite töntig jag med så va fan! :))

Nu ska jag försöka klura ut hur man lägger ut bilder!

Imån blir det powerwalk med Andreas och efter det tänkte vi äta lunch, sen blir det jobb till stängning..tänkte även försöka mig på ett ryggpass på gymmet o kanske lite kondition.

Såå skönt att ha kommit igång med träningen ordentligt nu! Man blir helt beroende av den och den ger så otroligt mycket energi!!

Love it!!


Hoppla!!

Kommentarer

  • kela säger:

    välkommen jag kan lära di aaaaallt jag kan!!!:D..kyss

    2010-10-20 | 23:16:20
    Bloggadress: http://vargas.blogg.se/
  • anabooh säger:

    Taack gumman!! Härligt, I need it! :D puss!!

    2010-10-20 | 23:52:51
  • Sauhke säger:

    tjohoooo en till blogg att läsa. Love it :))

    2010-10-21 | 13:17:24
    Bloggadress: http://www.anna4ever.se

Kommentera inlägget här: