anabooh

Circus solna..

Kategori: Allmänt


Helloo, haha fick nyss höra att ett fan väntade ivrigt på ett inlägg så här kommer det!
Kom nyss hem efter en tooooopppendag! :D

Började dagen med en härlig powerwalk runt pampas marina med Andreas, vi fick fasen upp ett bra tempo där,
blev rätt jobbigt men samtidigt så babblade vi ju så mkt så det kanske var därför!
Det är ju nåt jag är rätt så bra på ;)

Efter det blev det lunchbuffe här i Solna, suupergott!
Fast jag intresserade mej väl mest på efterrätterna haha!
Blev både pannkaka med grädde o sylt och hallonpaj dränkt i vaniljsås! :) Muums!

Jobbade ett till kvart över sju idag och det var full rulle på jobbet! Som vanligt!
Funderar ni på å gå på circus nån dag, så kan ni spara inträdet och besöka mej på jobbet ist!
Jisses säger jag bara! Heelt galet vad mkt folk det är jämt! Hinner man med en femtedel av det man tänkt får man vara glad!! Men dagarna går ju fort iaf! :)

Kom iväg från jobbet vid halv åtta och gick rakspåret till gymmet. Andreas skulle precis in o träna så då körde vi ett rejält ryggpass och lite mage!
Så blev en riktigt bra dag, nu sitter jag o smällt i mej en herbalife shake med jordgubbar och nu lite fruktsallad o keso! Bästa som finns!

Tittade på lyxfällan när jag stod på bandet ikv, shit hur kan man va så blåst?!!

Hoppas ni haft en fiin dag!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: